Seo, Local Seo a Link Building. Seo – optimalizace webových stránek

V obou těchto sekcích má SEO velký význam. V těchto sekcích musí být SEO takové, aby web mohl soutěžit o nejlepší pozice ve vyhledávačích. Protože teprve když je web na předních pozicích ve výsledcích vyhledávání, můžete začít budovat LinkBuilding. Dobrý LinkBuilding zvýší pozici webu.





Nejprve musíte určit, jaká klíčová slova uživatelé internetu zadávají do vyhledávače. Na začátku je to nejdůležitější. Nástroj nazvaný Plánovač Klíčových Slov se používá k určení typu uživatelů internetu. Výše uvedený štítek lze umístit do sekce HEAD.



Optimalizace je informace pro vyhledávače. Indexovací robot musí vědět, o čem web je. Aby například Google zobrazoval pouze odkazy na stránky, které uživatel internetu hledá.


V HTML kódu webu je mnoho míst, kam lze vložit informace o tom, o čem stránka je. Prvním z nich je title tag, tedy název stránky. Pokud je stránka o botách, musí být slovo boty uvedeno v názvu stránky. Pokud uživatel internetu zadá klíčové slovo boty do vyhledávače, například Google, Google zobrazí pouze odkazy na webové stránky, které mají v názvu slovo boty. Tímto způsobem vyhledávač spojuje obě strany. Stejné je to s jinými webovými stránkami.


Dalším místem, kam můžete umístit klíčová slova, je description tagů. Tentokrát je zde mnohem více místa než v názvu stránky. V obou případech je třeba mít na paměti, že text umístěný v názvu stránky a v popisu webové stránky má povzbudit uživatele internetu k návštěvě webových stránek. Proto musí takový text dávat smysl. Tento text bude odkazem na webovou stránku, která je umístěna.

Nemůžete tam jen tak vložit tolik klíčových slov, kolik se vejde.



V těle stránky, v části těla, by klíčová slova měla být v názvu stránky – značka h1, lze ji použít pouze jednou a uprostřed nadpisů – značky h2, můžete mnohokrát. V obsahu stránky by měla být zvýrazněna klíčová slova; podtržené nebo tučně. Ujistěte se, že používáte značku html.

Vždy mějte na paměti, že klíčová slova použitá v části těla ( Body ) musí být v souladu s tím, co bylo dříve umístěno v části hlava ( HEAD ).

Klíčová slova umístěná v hlavní části nemohou informovat vyhledávač, že stránka je o uhlí, protože v záhlaví je vyhledávač informován, že stránka je o lese, který roste na uhelné hoře. Stroj nemusí rozumět vztahu a pak nebude indexovat vůbec.


Název nabídky a podtitulky nabídky je nutné odlišit štítky h1, h2, h3, h4, h5, h6


Podle standardů jazyka html bude popis nabídky – obsah stránky – text obsažen mezi značkami p. Aby robot věděl, že se jedná o text stránky


Značka alt je popis obrázku. Informace o tom, co je na obrázku. V popisu nebo pod popisem nabídky nesmí být více než jeden obrázek s prostorem pro jedno klíčové slovo. Pokud je jich více, stroj se může rozhodnout, že se jedná o tzv. šedé seo a stránku vůbec indexovat. A opět nemůžete jen tak dát spoustu obrázků pod popis nabídky a umístit to tak, protože to bude šedé seo. Klíčová slova umístěná ve značce alt musí být také konzistentní s předchozími.

Pozor! Nemůžete tam jen tak vložit tolik klíčových slov, kolik se vejde.


Vzhledem k tomu, že každá stránka bez kanonického kódu je pro SEO robota k dispozici na čtyřech různých adresách, bude to robot považovat za duplicitní obsah, tzv. dupilcat obsah.

Kanonická je volba pouze jedné adresy a informace pro indexovacího robota, že platná je pouze jedna adresa.




Stává se, že webová stránka určená pro positioning má v sekci HEAD tag NOINDEX. Jedná se o příkaz webovému prohledávači, že tato stránka nesmí být umístěna do indexu. A pak ani to nejlepší seo, nejdražší LinkBuilbing nepomůže. Stránka nebude v indexu, protože ji indexovací robot vůbec nepředstavil. Protože je to zakázáno.




Teprve nyní, když je SEO dobré, můžete přidat svůj web do vyhledávačů a začít jej umisťovat, začít budovat LinkBuilding.

Polohování je jako sportovec v týmu. Pokud ho zkušení hráči nechají hrát, poučí, doporučí, nechají projít, nový, mladý hráč se rychle dostane dopředu. Proto musíme hledat podporu u aktuálně dobrých hráčů. Stejné je to s webovými stránkami. LinkBuilding je podpora dobrých stránek.





0
Více pro konkrétní dotazy.x
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Select your currency
CZK Česká koruna
EUR Euro